Čas, ki ga tako odrasli kot mladostniki in otroci preživijo pred ekrani, iz leta v leto narašča, najdaljši pa je ravno pri mlajši generaciji. Raziskave kažejo, da si pripadniki generacije Z video vsebine na družbenih omrežjih ogledujejo tudi do osem ur dnevno. V zadnjih nekaj letih pa zasvojenost z ekrani še pospešuje družbeni fenomen FOMO (»fear of missing out«), ki se najizraziteje manifestira v potrebi po ogledu vsebin v živo predvsem na omrežju TikTok.
Kljub temu da izraz »TikTok live« v imenu sicer logično nakazuje na spremljanje vsebine »v živo«, pa nas te vseprisotne vsebine v živo ironično le prilepijo na zaslone v strahu, da bi zamudili kaj pomembnega. Posledično pa zaradi strmenja v zaslon zamudimo vse, kar bi lahko dejansko doživeli – v živo.
S kampanjo »Šport je lajv!«, želimo v duhu časa besedo »live« na pozitiven način spet povezati s kakovostnim druženjem, do katerega pride v živo. Mlajšo generacijo pa želimo na njim naraven in nevsiljiv način z uporabo njihove govorice povabiti k alternativi prav tam, kjer preživljajo čas po tudi osem ur dnevno.
Z organizacijo Logout pripravljamo smernice glede uporabe pametnih naprav pri mladostnikih, predvsem tistih, ki so vključeni v šport. Opozoriti želimo na problematiko zasvojenosti.
Organizator: Mestna občina Ljubljana – Oddelek za šport